جک خنده دار بهمن92

اس ام اس خنده دار

 

 

اولین تقلب عُمرم ، کلاس اول دبستان ،

 

امتحان ریاضی ، ثلث اول پیس پیس ( خطاب به جلویم )


۹ کدوم عدد بود ؟


جلویی: همون که کله ش گرده . . .


گِردالیش سمت چپه یا راست ؟


جلویم : چپ


من : چپ کُدوم طرفه ؟


جلوییم : :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :

 

بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا . . .


آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :


مخور غم گذشته


گذشته ها گذشته


هرگز به غصه خوردن


گذشته برنگشته

 

 

 

 

 

 

 

 

مشکل این نیست دختر خوب پیدا نمی کنم که بگیرمش

 

، مشکل اینه که دختر خوبو به من نمیدن !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بابامهسا
ساعت20:54---6 بهمن 1392
عالی عالی عالی مخصوصا اولی تقلب عمر اول دبستان
پاسخ:خودم هم خیلی خندیدم........!


7777
ساعت22:05---4 بهمن 1392
woooooooooooooooww چه سریع
پاسخ:منم دیگه ......... با عرض معذرت به دلایلی قسمت از متن موجود نیست!!!!!!!!!!!


شهرزاد
ساعت16:34---4 بهمن 1392
دلم واسه دوستات می سوزه!!!
پاسخ:نه عزیزم دلت به حال من بسوزه........!


بابامهسا
ساعت13:17---4 بهمن 1392
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی .دمت گرم موفق باشی
پاسخ:مخلصم مرسی


ღ♥BIKAS♥ღ
ساعت17:43---3 بهمن 1392
سلام وب قشنگی داری!

به منم سر بزن!
پاسخ:مرسی اوکی


حكيمه
ساعت14:31---3 بهمن 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااي خيلي قشنگ بود
پاسخ:مرسی...................


نیلوفر
ساعت11:16---3 بهمن 1392
گاهی بی صدا نگاهت میکنم …
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ،
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم …
سلام خوشحال میشم به منم سربزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، ،
برچسب‌ها: جک خنده دار بهمن92 , جک بهمن , جک بهمن92 , جوک بهمن92 , جک بهمن92 , جوک بهمن , جوک خنده دار ,

تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392 | 10:54 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.